Füniii däjj!

Jaa, ni vet vad jag gjorde på förmiddagen!
Sen hade vi en till håltimme (wiie) och då fick jag nytt highscore på RUA!! :D (unicorn u know)
Sen kom vi på (efter att ha sett Karins FB där hon gick från gift -> ett förhållande -> singel -> ett för hållande) att jag också borde göra det... Hm inte det bästa valet kanske, för om man inte har varit tillsammans med någon på sisådär ett år och två månader så blir det inte så bra! ;D
Hahaha, kul hade vi åt det i skolan iaf, dog lite under naturen, alla kolla lite konstigt på oss heheeh. ;)
Men när jag kom hem så blev det bara weird och ja, nej, det gick lite för långt, men sånt som händer! ;D
Skulle ändrat lite tidigare, men var verkligen död, orkade inte ens kolla mobilen till slut, så jag la mig i en dvala under någon timme, men nu mår jag bättre! (:

Att jag aldrig någonsin lär mig mina misstag jag gör oftast....


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: