Jullovet 10/11

Snart är lovet slut, WÄÄÄ!!
Nej men, det har varit otroligt skönt att inte behöva tänka på läxor eller något,
jag är säker på att jag inte är ensam om det! ;)
Jag har tagit det lugnt, suttit otroligt mycket vid datorn, börjat spela Sims 2 igen, kollat på OTROLIGT många filmer...
Sen umgåtts med några vänner! :D
Den senaste veckan har jag t.ex umgåtts med Madde och Crille mest haha, men även Karro, Yanal, Josse, Emma W, Jonte sen träffa jag Tiina och Michelle i onsdags natt! :D
Har träffat Crille varje dag sen förra lördagen (1 jan), förutom i måndags och idag (söndag)! :o
Hm kan berätta vad jag gjort sen i lördags då! :D OBS: sjukt långt inlägg... hur orkade jag skriva allt detta?!

Lördag: Crille & Madde kom hem till mig och kollade på Narnia 2, innan vi åkte till bion och såg Narnia 3! :D
Efter det så vänta vi på en buss som aldrig kom (DET VAR AS KALLT UTEEEE), så vi gick hem till mig och pratade, sen kolla vi på Frozen (euwh, tänker aldrig åka någon skidbacke!!) innan vi somna efter as länge haha.


Söndag:
Dom åkte hem, jag duschade, sen var jag med Joss, Emma och Jonte! Vi kollade på Grandmas boy och Easy A. Riktigt mysigt vare! :D Sen vänta jag evigheter på mat, innan jag satte mig vid datorn och spela Sims hahaha.


Måndag:
Satt vid datorn hela dagen, kollade på Eat, pray, Love med syster... eller hon sov, men jag kolla på den iaf! :D Italien nuuu tack?!


Tisdag:
Bea hade kalas, tog med mig Crille. Haha, vi lekte lekar, det blev mest "Jag har aldrig...". Japp man lärde sig mycket av dom som var med hahaha, lite för mycket kanske... Aja, sen kolla vi på The Exorcism of Emily Rose, lite läskig.. Men seeen, blev det FIIIKA!! Awesome ;) Sen sov Crille över hos mig igen, haha vi var vakna hela natten fram till 7, vi chattade med Madde och jag spela lite Sims 2 hahaha, sen pratade vi en massa och Crille bestämde sig för att skrämma ihjäl mig i typ en timme -.- Askul för honom, ni kan ju tänka hur det var för mig...


Onsdag:
Vi sov bort hela dagen haha,  sen gick vi till Donken för Crille fick ett stort craving för milkshake hahaha.
Sen long story short, gick vi till Crille med Yanal med oss, sen gick Yanal vid 8, då kom typ Karro så körde vi lite Truth or Dare, sen väntade vi på att vi kunde gå till Madde, så filmkväll hos Madde wiiie, med massa chips, läsk och sen chokladpuddiiing!! Vi såg på Big Fish och Sweeney Todd, awesome films! Sen fick jag skjuts av pappa hem. Trodde jag skulle få sova, men nej, sen kommer SURPISE!!! Madde och Crille och 'våldgästar' mig, vi går till Kupolen, sen springer vi över fontänrondellen (snö upp till knäna, wiiiee) sen skriker några SKAFFA ER ETT LIV!! ur en bil.. vi har ett bra liv ju, så vad snackar dom om?! ;D Sen drog vi till Donken som hade stängt, så vi + Mich & Tiina går emot Jax, sen åker Haaparanta, Jimmy, Basse och Chricko förbi oss och skriker CRILLE, WOOO, VÄRSTA PIMPEN JUUU!!!! (Crille ensam med 4 tjejer ju haha) och åker iväg. Vi dör av garv, sen kommer dom tillbaka och vill ge Crille en kondom HAHAHA!!! Sen förföljde dom dom andra, medan jag gick hem till mitt älskade sims hahaha.


Torsdag:
Ligger död i soffan typ hela dagen, senare på kvällen kommer Crille & Madde hem till mig. Vi kollar på The Big Bang Theory & How I Met Your Mother, innan vi börjar spela ett POTC (Pirates of The Carribean) sällskapsspel.. vi kom inte så långt, men sen drog vi till Donken för Madde ville ha en paaajj!! Mycket trevligt där iaf, sen gick vi till Jax där vi skiljdes åt. :( XD Spelade massa sims haha, hm inga tidiga lägg tider den här veckan inte!!


Fredag:
Gjorde typ ingenting fram till 18.30, började då fixa håret lite, innan jag en timme senare åkte till Crille. Blev bara jag, han och Madde på filmkvällen, sorgligt nog :( Men men, vi hann kolla på Buried innan Madde skulle dra, uuusch vilken hemsk film >< Mådde asdåligt efter den, uwheshu! How ever så skulle jag få skjuts av pappa runt halv 3, så vi kollade på Letters to Juliet, as mysig film och man vill verkligen bara till Italien på direkten när man ser den!! :o Sen ville Crille att jag skulle sova kvar, så jag gjorde det dåå. ;D Vi avslutade filmkvällen med Förtrollad, och jag blev hotad med kittling om jag mobba han. :( Så råkade jag göra det, och japp, jag dog liite då. >: Aja, sen pratade vi om massa saker, lekte Truth or Dare (in Make it dirty mode, uuh!), kittla ihjäl varandra (läs: MIG!!) och ja det blev en riktig girlie sleepover! ;D Förutom ansiktsmaskerna... Vi gjorde alltså följande; Kolla på chickflicks, åt choklad, prata om känslor och djupa hemligheter, ansiktsmasker och hade pillowfight! ;D Hehe, sen sov vi klockan 10 till 15.30... hm, ja och hans mamma skratta bara åt oss :( :D


Lördag:
Vaknade som sagt 15.30,  vi vaknade till liv, åt mat innan vi gick ut och skotta av deras studsmatta... Sen körde vi lite mer Truth or dare och jag fick inte gå hem när jag egentligen skulle, så stanna lite till innan jag tvinga mig hem. XD Och ja, har man umgåtts för mycket med en person så saknar man den lätt... vilket jag börja göra efter att jag hade gått över vägen! ;D När jag kom hem så gick jag ut med hunden, sen dog jag vid datorn innan jag tvinga mig att diska, wiiiee! När Nattie kom hem så diska jag lite mer, sen åt vi mat, jag satt sen vid datorn och gick och la mig innan 1 faktiskt! ;D Tidigast under den här veckan haha :D Lyssnade på massa musik och somnade djuuupt, konstigt att sova i sin egen säng dock...


Söndag:
Vaknade faktiskt 11.30 idag, say WHAAAAT?! Men gick inte upp fören vid 12.30 hehehe. ;) Då bestämde jag mig för att städa rummet lite... så vek alla nytvättade kläder, sen slängde jag all smutstvätt i tvätten innan jag slängde mig in i duschen! Äta frukost var kanske en bra idé vid 13.30, sen hjälpte jag till att lägga in Natalies saker i släpkärran och bilen... Hon är ju i Örebro nu, ska börja T4, så stolt är jag ja!! :D Men sen åkte vi överallt i Borlänge innan vi kom iväg, väl framme vid Universitet runt 18 så börja vi lasta in allt till hennes rum.. Sen åkte vi till Max, och ja för att ha väntat så länge så var hamburgaren riktigt god, men platt, pommes fritisen plastiga och colan var så god att den tog slut för fort. :( Sen sa vi våra good-byes och åkte iväg till Borlänge igen runt 19.30.. pratade massa med pappa och försökte lära mig hur man ska göra när man kör bil, lärde mig lite iaf! ;D Vi var hemma efter 22, och mitt huvud kändes helt borta, efter att jag hade varit i en bil i typ 6 timmar idag!

Imorgon, eller snarare idag, så ska jag på Kupolen med <2 och sen hem till Crille och äta tårta or something, för att fira att hans syster fyllde 19 år igår! :D Stort grattis till henne!! ;D Släktträff for sure, lite nervös men ÄH, det löser jag med min slående charm!! ;)
Btw, har den senaste veckan sett totalt 12 FILMER!! Under en vecka, wow, tänk er under hela lovet då!! ;o

Känns som att efter den här texten så tänker de flesta av er (de som orkade läsa DET VILL SÄGA!!) såhär;




xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: