Lite känslor såhär.

"Rolig dag idag.
Han fick mig att skratta xxx antal gånger.
Jätte sött leende har han också.
Hum, här kommer min favvolåt sen förut. :*
"

Hahahah, skrivet 28 augusti 2008... Helt sjukt länge sen!! XD

Ta óneira eínai ólo kai pio pragmatikés tó̱ra. Í̱tan tóso polý kairó prin árchisa na sas arései, egó̱ tha prépei na syneidi̱topoií̱soun óti af̱tó den mas párei kai páli ... Allá eínai tóso skli̱rá, tóso polý dýskolo.


Jag = jätte glad just nu, typ, iaf mer glad än någon annan känsla! :D
Föööör...
1. Den här veckan fyller jag år! :D
2. Helgen kommer bli awesome! (;
3. Mamma har fått huset/lägenheten här i Borlänge!! Så nu bor ingen av mina syskon i Borlänge, men båda mina föräldrar! Känns jätte konstigt verkligen, men detta kommer bli jätte bra. :D
4. Jag har kommit på att jag inte har förändrat mitt sätt att skriva om man jämför från 2008 - nu.. Bara det att jag inte skriver så fjortisaktigt hahaha..


Här kommer en liiite gammal bild på mig och min syster...



Grekland för sisådär 100 år sen eller något, kommer inte ens ihåg när detta var! :o


xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: