Some kind of lista...

Jag är:
[ ] Pojke
[x ] Flicka
[ ] upptagen
[ ] förlovad
[ ] gift
[x] singel
[ ] singel och letar
[x] ärlig
[x] empatisk
[ ] estetisk
[x] knäpp
[x] omtänksam
[x] störd
[x] vänlig
[x] rolig

Jag äter:
[x] kött
[x] fisk
[ x fågel
[x] grönsaker
[x] frukter
[/] rotfrukter
[x] mjölkprodukter
[x] pasta
[ ] tabletter

Jag dricker:
[x] mjölk
[ ] havredryck
[ ] energidryck
[x] juice
[x] saft
[x] läsk
[ ] kaffe
[x] te
[x] oboy

Jag älskar:
[x] mina vänner
[x] min säng
[x] musik
[x] att sjunga

Jag hatar:
[x] bimbon och ”plastics”
[x] pedofiler
[x] alkohlister
[x] knarkare
[ ] fiskare
[x] misshandel
[x] mördare
[x] våldtäkter
[ ] utlänningar
[x] krig

Jag har:
[ ] haft kvarsittning
[x] kommit för sent till lektion
[x] skolkat
[ ] varit på besök hos rektorn
[x] gråtit mig till sömns
[x] blivit mobbad
[x] nästan blivit dränkt
[ ] blivit misshandlad
[x] blivit anklagad för saker som jag inte har gjort
[x] kramat någon av motsatt kön
[x] kramat någon av samma kön

Jag har blivit kallad för:
[x] mitt namn
[x] mina smeknamn
[x] hora
[ ] slampa
[ ] bimbo
[x] emo
[x] skabb
[x] sötnos
[x] bitch
[x] punkare
[x] du


xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: