ensammast i sverige

Och jag drog med dig i mitt fall
och sen gled jag bara undan
så förlåt, förlåt för allt
för min förbannade kluvna tunga
jag har ett foto någonstans
där vi är drottningar och kungar

Nu ligger bilder överallt

där gamla ansikten är unga
och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna
Det har varit en lång lång natt
men jag är glad att mina
tårar är behärskade och lugna


Det var festival i vår stad denna vecka.
Helt okej vecka, tyvärr bara okej, men men.
Bäst var helt klart Daniel Adams-Ray (jag stod längst fram, värt ♥), Deadmau5 och Teddybears!
Festade till som fan i fredags... Hm, kom hem vid 10 på morgonen igår morse och mådde inte så bra, vaknade vid halv 4, och var bakis hela dagen. Nice.
Hmhmhm, mer festival nästa år alltså! Fast nyktert kanske...

Natten idag var lång, alldeles för lång och lite jobbig, för lite sömn och sen försova sig till jobbet.
Cykla till Coop Forum 8 på morgonen var väl inte det roligaste jag har gjort kanske.
Sen gick mina hörlurar sönder också.
Hungrig var jag också.
MEN jag kom i tid, och satt och pinade mig igenom mitt pass.
Nu ska jag duscha, jag luktar festival men nu är det ju slut såå... dags att duscha.

Pusspusspuss alla fina, Kent är bäst btw. ()




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: