fred&kärlek tvåtusenelva

Såg att bäver hade gjort en sådan här lista, så tänkte att jag också kunde göra en! :D

Dessa såg jag under fred&kärlek tvåtusenelva;

Navid Modiri (föreläsning)
Kings of Leon
jj
Veronica Maggio
All Time Low
30 Seconds to Mars
M.I.A (hörde)
Deadmau5 ♥
Petter
Teddybears ♥
The Strokes (typ sista låten)
Soilwork (wall of death hahahaha!!)
Kapten Röd
Mando Diao
Bad Religion
Daniel Adams-Ray (LÄNGST FRAM!!) ♥ ♥
Journey
Håkan Hellström

Tusen tack för ett riktigt awesome Peace&Love 2011!
Kommer aldrig glömma chipsmannen, greken jag fick väcka halv 7 på morgonen och som jag sedan aldrig träffade igen, killen med den rosa hatten, Kristian (kanske stavas med ch...) som var riktigt trevligt sällskap innan Bad Religion, och Frida som också var med oss då! Såklart också tack till mina vänner som också var med mig under P&L! :') ♥

MER FESTIVAL NÄSTA ÅR!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: