summer.laugh.love

du har ändrats så mycket. så mycket. och så kommer du och förstör allting. VARFÖR??


De senaste dagarna har jag varit i en sommarstuga med underbara vänner och sett saker jag inte trodde jag skulle se hehe..
Sedan kom Nicolas hit den olägligaste tiden ever, för jag skulle sååklart ha jobbhelg just den här helgen!
Så i fredags jobbade jag 10 - 14, lördags 11 - 19 (missade en hel jävla dag med dom. fan) och idag 12 - 15.
Waaaa, men men under helgen har vi (eller dom) festat, pratat en massaa, ätit... eh ja det var väl det. :))))
Men snart ska vi ses igen! :D

Är såå trött nu, så nu får ni lite fina bilder, sen hörs vi när jag har lust igen haha. ♥






Här var dom torra...



...men inte efter detta! :D






Avslutar med en gammal bild från Frankrike, kan då säga att Nicolas har liiite längre hår nu...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: