här står ett barn med ett trasigt inre

kulkulkul med att vi bara hade en lektion idag, varav den bestod mest utav fika!
Sen var jag med Veronica, long time ago. Men vi hade kul, and that's awesomeeeee!!
Sen gick jag hem för att vänta på att jobba, men så somna jag lite...
Tänkte sova liite till när jag kände att kudden skakade lite. Åska.
Mycket åska, massa buller. Omg. Jag dog.
Samtidigt regnade det. Och regnade... oooch regnade. Massor!
Sen var jag tvungen att gå ut till en bil mitt i all jävla obeskrivbara rädsla. Meen det fanns ingen täckning så bestämde mig att gå ut tidigt.
Sen väntade jag. Och väntade... samtidigt som det spöööregnade och åskade.
DÅ kom en fet jävla blixt och super mycket buller, och jag började gråta!
Wtf, mina rädslor går INTE över, dom blir bara värre... ALLIHOP!
Sjukt nice att stå ute som ett mobbat offer i spöregn och åska och gråta samtidigt... Mycket vackert!

Mina känslor blir inte bättre heller så jag gjorde något på impuls jag inte har gjort sedan snart två år sen.. eller över ett iaf.
Inte det bästa kanske, men mår bättre nu, så liite bra kanske det var? Liiite?

Sommarlov från och med imorgon. Awesome. Typ. Lite. Kanske...
Planer just nu är att vara med Veronica lite, fika med mamma och ha fest. Kul!
Detta får duga nu fan.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: