life after you

kkkkkkkkkkk.
Så mycket har hänt.

Var i huvudstaden i tre dagar.
Väntade på Linkin Park, såg LP, var på Junibacken (nostalgi ♥) & Grönan med Karruuuw innan jag åkte hem.

Knappt varit hemma under hela veckan, kan ju inte det, blir ju störd.

Köpt en fin cykel. En cykel som är min. Köpt för mina egna pengar. Fint de!

Varit glad över att man har så bra vänner trots allt. (tack för att du lyssnar på mig trots mina sjukt störda moments samt formuleringar ♥)

Insett att jag kanske har spelat liiite för mycket Left 4 Dead 2.

Jobbat och ätit tacos (idag) med Emma. N, Andrea, Eve & Sara. Mysigt tjejer! ♥

and noooow...

jag vill inte sova men måste väl. suck.
I will talk with mine mother today.
Funderar på en stor grej, men tror inte det blir av, but you never know...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: