Stockholm nästa!

Galen helg?
Nja, men riktigt rolig!


Fredag: Skolavslutning. Hängde med Veronica, Bäver, Alex och Hedlund ett tag. V, A och jag drog till Statoil efter att vi alla varit vid Sibylla. Fick French Hot dog, hur nice?! Seen hem och städa, städade i f-ing 4 timmar non stop typ!!
Sen fika med mami, sen fest hemma hos mig. Efter nån timme drog vi alla till stan och ja, jag hade askul haha! Inte för man gjorde så mycket meeen iaf ;D Efteråt blev det Donken med Ingrid och Citra och jag berättade hela min livshistoria typ hahah! :(

Lördag:
Sov. Dog pga åska (+ Cosmos var asrädd bubben då :( ). Jobbade. Åkte hem. Stressa igenom massa saker. Åkte hem till Crille. Sov över, somnade när vi kollade på Priest... liite trött kanske? ;D

Söndag:
Vaknade. Spelade gamla spel (fiskspelet ♥) och sen Left 4 Dead 2! Är fast nu. How ever, var kvar där hela dagen, slutade med att jag sov över igen hahaha. :D

Måndag: Vaknade. Spelade Left 4 Dead 2, åt frukost. Åkte hem. Nu har jag suttit vid datorn och tagit igen allt på FB och bloggar. Eeeh och nuuu ska jag packa och duscha sen åka till stationen och åka till Sthlm! WOHO!
Stressss bussen går om en timme... ops!

LINKIN PARK IMORGON OCH JUNIBACKEN SAMT GRÖNA LUND PÅ ONSDAG, HUR AWESOME?!?!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: