time for change

En sen middag på 15 min senare så har jag insett att JA, jag kan INTE vara kvar här snart.
Detta är ett för mansdominerat hem, jag klarar inte av det längre!
Ska nog antingen vänta på att min syster kommer hem, kan bli bättre då... (wtf, det tvivlar jag starkt på, vet exakt hur det blir med oss 4 i samma hus under längre tid... war is on it's way)
Får nog rymma hem till mamma snart och snällt fråga om jag får bosätta mig där ett par dagar.
För TJA(!), jag är 16 år och går snart under pga mina turbulenta känslor och all denna tristess.
Wow. Starka ord. Ja.
Nu förstår jag verkligen varför jag inte ville komma hem i söndags.

Screw you guys. Låt mig vara ung FOR CHRIST SAKE!!!! FAN. Åt helvete. Med allt!!

bite me. Francy ♦



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: