Dagen jag fick nog var en onsdag, Fick nog så jag slutade låtsas

Dagen jag fick nog var en onsdag, Fick nog så jag slutade låtsas ♥
Fin text från en bra låt, på tal om träd.

Det var länge sen jag kände mig såhär, verkligen jättejättelänge sen.
Kom till en insikt idag. En ganska viktig insikt.
Jag överlever faktiskt.
Jag hoppas bara att jag kommer ihåg det, borde nog tapetsera rummet i dom orden.
Jag. Överlever. Faktiskt.

Faktiskt, så gör jag det.
Borde nog testa mig själv...
Ja, det gör jag.
Så blir det!


Världen den har alltid varit lika grå
Besvikelse följs av besvikelse så
varför inte bara hälla lite socker på
Det är bättre för dig att bara sopa problemen under mattan




xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: