Klick, klick, klickklick... Bought.

Tjaaa, tyvärr har jag typ nada tid or ork för att blogga...
Jag liksom jobbar, är med vänner, pluggar... och det var min fritid!
Sitter inte ens vid datorn eller tvn längre typ, helt sick, I know! :OOO

Såhär snygg är jag minst en gång i veckan iaf, för den som undrar;




Japp, och nyss internetshoppade jag lite!
Kände extremt kli i fingrarna...
Men borde egentligen inte gjort det, jag åker ju till Grekland under påsklovet!!!!!! :DDDD
Meeen jag behöver dessa grejer, så ja, det blev som det blev, TOO LATE TO BACK DOWN!

Detta I bought iaf:




Nu är jag dock extremt trötter, så ner, borsta tänderna och däcka i sängen... om jag ens hinner så långt...

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: