Sjukling for sure...

Uuuusch, sov ingenting i natt typ!
Sov 20 min, vaknade, skakade ihjäl mig i typ 5 min, försökte somna om, vakna 20 min senare och så fortsatte det..
Inte tänkte jag på att jag hade feber då, men vid 6 fick jag nog och kollade tempen...
39 grader, sweeet!! Tog alvedon, hämtade två filtar och begravde mig, men jag kunde inte sova då heller,
låg typ i något mellanting, var inte riktigt vaken och jag sov inte helt heller.
Men fick en tid på vårdcentralen, 10.20, så jag gick dit själv... Lite läskigt vare allt!
Speciellt när dom skulle ta halsprov, euuuwh!!
Men kom tillbaka vid 11 typ, sen dess har jag legat och halvsovit på soffan och alltid vaknat på samma sätt.. -.-

Vet inte vaaad jag ska göra, har astråkigt :(
Tror jag ska gå ner och ta lite ipren/alvedon, sen sova lite till antagligen...
Juste, ska nog åka till Borlänge sjukhus någon gång snart och kolla om vi ska ta bort mina halsmandlar...
Inte så sweet! :(

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: