Vad är en blo...g...g?

Oj fan jag hade en sånhär kallad blogg också ju!

Hm, kommer inte ihåg när jag sist uppdaterade, men gör en liten summering vad som har hänt dom senaste dagarna!

I helgen så åkte jag till Maddes stuga (fredag), det var kul, vi åt tacos, lekte lite och körde norska fyllan hahaha, sjuukt kul alltså! :'D
I lördags så kidnappade vi Madde, först till restaurang och sen till ICE, hahah jaa blev lite döv men även död, för gud va trött jag var efteråt alltså!
Sen tvingade jag in mig i duschen innan jag tog bussen till Crille, ja och då skulle vi köra norska fyllan, den här gången var det dock inte så kul eftersom att det slutade med att jag stukade foten, eller "bröt av lite ledband i foten" som dom på akuten sa när vi åkte dit i söndags!
Hade så ont att jag skakade, det var heeemskt usch :(
Vi åkte in på akuten på söndagen då, var där i 5 JÄVLA TIMMAR!!!!
I måndags var jag hemma för vi hade friluftsdag, men följde med Crille till tandläkaren sen på eftermiddagen, sen var jag med han hela kvällen, i tisdags gick jag till skolan sen var jag med Crille och Karro och vi låg i min säng och pratade och sen kolla vi på Pretty Woman.
Igår så vare skola, sen gick jag hem och städade lite, satt vid datorn, läste... Sen åkte jag med mamma hem, så jag sov där i natt då! :)

Idag har det varit skola, nu har jag varit kvar i två timmar snart, och nu börjar stresskursen jag går på!
Så måste avsluta, ikväll ska jag vara med Crille och vi får se vad vi hittar på! :D

DEADMAU5 TO PEACE AND LOVE, OMG!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥

xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: