- v -

Jaha.
Trodde inte jag skulle känna mig såhär, bara för att två stycken i min klass har gjort slut.
Jag känner knappt dom, men jag blev ändå ledsen, för någon av dom måste ha blivit sårad.
Det man har undrat hela tiden kommer man snart få skåda.
Undrar hur det kommer bli...

Sen har jag en annan känsla inom mig.
Jag är så rastlös. Jag har så tråkigt.
Jag vill bara skrika för jag inte har något att göra.
Wawawawawa...

Snart långhelg.
Vill inte, vet inte vad jag ska fördriva tiden med!
Kommer säkert på något senare, men just nu känns det bara värdelöst..
Skulle åkt till Lindesberg för att vara med Madde, meen SÅKLART så blir det inte av!!
Typ alllllaaa gånger jag har sagt att jag kommer så säger hon JAAA sen bah blir det inte av för hon är upptagen.
Den jäveln ska till ITALIEN istället!! How jealous am I liksom?!

Hoppas btw tisdag blir kul. Hoppashoppashoppas...
Nej, nu blir det säkert inte kul bara för jag hoppas så mycket.
Usch, mår så... tomt men illa.
Tror jag ska gå ner och ta på mig korset igen, sen sätta mig och kolla på Big Brother!
Skaffade 24/7 idag, 19 kr bara HAHA!
Det är typ mindre än en vecka kvar såå...
Men jag har ju tråkigt, så kan väl fördriva tiden såhär då!

Världens bästa. Vad skulle jag gjort utan dig? ♥




xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: