Hahahhahaha!!!

Hahahhaha jag kom på (från ingenstans, wtf) hur konstigt det skulle vara för mig att bli tillsammans med en normal 95a!
Med normal menar jag alltså att den går i 9an precis nu.
Fööör det skulle kunna betyda att den kanske är äldre än mig, fast jag går i en årskurs högre!
Hahah hur weird skulle inte det låta?
"Ja, min pojkvän går första året i gymnasiet."
"... Men du går ju andra året?"
"Jaaa, men han är äldre än mig..." (vilket i så fall skulle vara endast några dagar hah!)
Wow, jag har svårt att se framför mig att jag skulle vara äldst i ett förhållande... Jag har ju alltid varit yngst!
Har fan själv svårt att förstå att jag är 95a. Känns verkligen inte som det! :O
Tuuur att jag är född så tidigt då, MHM!! ;) Tänk om jag skulle fötts i december... OMG då skulle jag blivit veerkligen mobbad med att vara yngst! :(

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: