hmm...?

Hagafest igår.
Det var kul hos josse.
Blev lite spårat!
Massa sköna tjejer var ju där, och patrick haha, han hade det bra han!
Det var jag, joss, Veronica, Patrick, Rebecka, Malin, Citra, Ingrid och Sandra.
En mini klassfest alltså, suveränt! :D
Sen blev det lite svart, kommer inte ihåg så mycket.
For förbi Donken gjorde jag också, det kommer jag inte heller ihåg men vaknade upp med en donkenpåse bredvid min säng, med en halväten cheeseburgare..
Glömde ställa klockan, vilket resultera i att jag vakna vid 9 och var vid skolan 9.40 typ.
Mådde inte aaalls bra då, gjorde en redovisning, fick mitt betyg i Geografi; VG! Stoolt.
Mattias sa att jag var stark och modig över att jag hade gjort två redovisningar själv.
Så lade han till att jag var som en arbetsmyra HAHAHAH!!
How ever, kunde inte vara kvar i skolan så drog hem...
La mig i sängen vid 11 typ och har legat i sängen hela dagen, sov till 17! O_O
Mår bättre nu iaf, men har trååkigt, helt ensam hemma...
Medan greg är och äter med Bryan och dom, och pappa jobbar.

Ska väl göra mat nu och sen kolla på något eller sova, upp vid 9 imorrn och jobba!
10 - 14 blire, och sen får vi se vad som händer!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: