Höst, vinter, vår, sommar, höst, allt om igen

Jag kan inte plugga, fast jo det kan jag ju, men kan inte få mig att börja! :@
Imorrn blir det att plugga, vägrar något annat, plugg imorrn jajamän!!
Samhällsprov torsdag, geografiprov fredag.
Nationella i engelska tisdag, nationella i spanska på fredag.
Funderar seriöst på att dö innan fredag, can't take a failure!
Så slipper jag spanska nästa år också på så vis.
Kanske borde rymma? Till ett annat land och bara... leva, jobba, utan någon utbildning!
That would be something huh?


Fast nej, det kommer jag såklart inte göra, bara min hjärna som vägrar inse vissa saker.
Jag ska leva, andas, sova med plugg dessa veckor!
Måste, annars kommer jag inte klara detta.
The worst thing är bara att jag jobbar på tisdag, den dagen jag slutar tidigast och kan uträtta stordåd!
Så nej, måste skriva historia uppsats imorrn!
Den här veckan MÅSTEEEE den in, fan Janne kommer mörda mig, I don't blame her.
Matten ska jag göra allt med btw, nationella veckan efter den här veckan...
EH hur ska jag klara?! Jaja, idiot är man ju, måste verkligen skärpa mig, detta går inte längre. :(


Vidare till något roligare ämne.
Den här sommaren ska bli awesome, ja, det har jag bestämt mig för!
Det kommer det bli efter allt det jag har planerat.
Se Linkin Park live.
Sen sommarjobb också.
Och P&L.
Och utomlandsresa förhoppningsvis när jag får ett svar. (snälla svara mig snart)
(Lyssnar exakt på en låt som känns lite rolig och klockren.)

Länge lever sommaren
som kom och gick igen
snabbare än någonsin förut


Vi fick inte åka någonstans
inte ens till Köpenhamn
grät och grät tills tårarna var slut
Står och låtsas inte se att du står precis brevid
kände dig för längesen, ja det var säkert längre än

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
så längesen, så längesen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för längesen
så längesen, så längesen


 
Den här helgen har btw varit sjukt chill och allt, inget vilt festande här inte.
Bara massa film och mys med massa filtar.
Med underbara personer, och spontana övernattningar, hehe!
Sen var det ju jobb igår, åkte dit en timme för tidigt, älskar min mobil ibland...
Men ja, annars så har mitt filmbegär stillats, i veckan kände jag verkligen att JAG MÅSTE SE PÅ FILM NUUU!
Vilket jag då gjorde, om jag inte har fel?
Varit med Crille hela helgen i alla fall, alltid lika kul, speciellt när vi är hemma hos mig och Cosmo är som han är! :')

Vi får se vad nästa helg har att bjuda på, får min lön nästa helg iaf, scooore!!
Nu ska jag ner, äta, duscha och gå och lägga mig att sova igen.
Sovit typ hela dagen idag, fy på mig!!! :(
Snart inleds en ny vecka med ångest över allt man ska hinna med, lovely.

Jag vet allt om dig
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig

(insert a picture when it works)


xoxo Francy


Postat av: Ida [iesfoto.blogg.se]

Svar: åh va nice <3


2011-05-09 @ 18:24:18
URL: http://iesfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: