iridescent

Du är gone. Gone gone gone gone, så jävla gone!!
Varför lär jag mig aldrig detta? Varför plågar jag mig själv hela tiden och tror att det ska fixa sig?
Det kommer det inte, innerst inne vet jag det.
Maybe I should end it now, but I know I can't.


Ååååhh, nu ska jag börja plugga matte!

Jag är dömd att misslyckas i livet. (Nej det är jag inte, har bara lite svårt att koncentrera mig.)
Kommer aldrig komma in på högskoleprogrammet jag vill. (Nästa år släpper det nog, vänta bara!)
Jag är så värdelös, varför finns jag ens här? (Du är en underbar person som har hjälpt många människor, du kommer hjälpa ännu fler ju äldre du blir!)

Måste. Börja. Lyssna. På. Mina. Positiva. Tankar. Nu!!!

"Do you feel cold and lost in desperation
You build up hope
but failure's all you've known
Remember all the sadness and frustration
And let it go
Let it go"

xoxo Francy





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: