Livräddaren

Allting börjar ordna sig nu, finally! Praise the lord for that. ♥
Sam-provet i torsdags vill jag förtränga, fredag den 13e var sjukt bra.
Skrev allt på geografin (kommer inte få full pott iaf menmen!) sen spanska nationella och... ja det gick bättre än vad jag trodde (: Sen efter skolan (14.45) var jag kvar i skolan tills jag blev klar med Häxprocesserna (vilket var 18.50, new record SCORE!!!) innan jag drog till Crille och tillbringade natten där med Madde medan vi kollade på film. (:
Jobb i lördags, sen filmkväll hos mig med Crille, skräckfilmer blev det och jag mådde mest illa efter det!
Roligaste var nog att det var ljust när vi somna och jätteljust när vi vakna haha ;D

Söndagen är oviktig, idag var en vanlig skoldag minus engelskan.. Efter skolan gick jag hem, sen åkte jag till stan för att fixa mitt halsband. Det gick snabbt och gratis, jag hade trott att det skulle gå minst en vecka och kosta minst 150 kr! Så då blev jag glad även fast det regnade :D
Sen drog jag till Kupolen för att köpa korset, var lite osäker men körde på det iaf, och YEES jag är såå nöjd just nu! :D
Så stolt också, köpte det helt själv :')))
Hahah det bäst var nog vägen hem, det regnade/haglade, jag gick med mintgröna Converse, helt svartklädd, skrikrosa paraply och... åt glass! Hahahhaa ;D
Sen efter x antal sidor läsna i min engelska bok så var jag med Crille lite, kul as always! ♥
HAGAFEST NÄSTA VECKA, PARTIIIEEE!! Who's going? :D

Har tråkigt nu btw, syns det?




Korset på kortet längst ner, ni ska få bättre bild när jag orkar! :D
Nu ska jag gå och sova, sköönt!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: