rensat vänner

Igår pratade jag och Yanal om FB vänner!
Vi båda har varit med om att förlora FB vänner, jag t.ex. hade 308 vänner, som sedan gick ner till 303.. saay what?!
Såå idag bestömde jag mi för att rensa bland mina vönner! Ta bort de jag inte hade någon kontakt med, inte visste vilka de var riktigt och såna jag inte ville vara vän med.
Resultatet blev från 303 vänner till... 288 st! Minus 15 st alltså, inte illa, trodde det var max 5 jag tog bort haha!

Jag är iiiinte pepp alls på att plugga, wääää...
Men måste börja nuu, hade btw NP i matte del 2 idag, gick väl bra.. Ska ha skrapat ihop 15 poäng om allt jag skrev är rätt, which means att isf klarar jag matten OMG-MOMENT!!!!!!
Nej, nu ska jag skriva massa saker om geografi.. eh om ett item, awesooome..

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: