Trying to forget the past

Tänkte lägga upp en väldigt bra text, skriven av mig, som verkligen har massor av känslor i sig (har inte tappat mitt sting i att skriva helt awesome känslosamma texter!!), meeen sen kom jag på att nej det kan jag ju inte göra! Så det gör jag inte. Too bad for you guys!

Istället kom jag på att jag har massor av gamla bilder att bjuda på!
Hur kunde ni låta mig gå runt sådär... HUR?!?!
Den tiden var dock ändå härlig (7an), struntade helt i skolan typ, var uppe dagen innan ett arbete skulle in, säkert in till 5 på morgonen...
Mitt värsta problem var ***** som ljög mig rakt upp i ansiktet, jag som gick på hans lögner!
Så blind man var, och såå naiv... stackars mig på den tiden alltså!
Jag var sjukt emo, hade ingen fashion sense (har liite bättre nu haha!) och jag trodde jag var ascool fast jag i själva verket var mobbad av andra, men älskad (åtminstone gillad) av de som visste hur jag var och som kände mig.
Jag var ändå en fri själ på den tiden, det ger jag mig credits för! Gick runt med ett failat hjärta på min kind och brydde mig inte så speciellt mycket vad alla andra tyckte, för jag tyckte det var det finaste!
Klädde mig hemskt, men hade ju på mig det jag ville iaf! ;)
Datanörd var det ordet som symboliserade mig, massor av datavänner jag hade då, helt sjukt!
Nu kommer de efterlängtade bilderna!
Enjooy ;)















Ett tag hade jag ju rött hår och dubbelhaka, därav den awesome fina censuren hahaha!

Nu: En awesome låt ♥

Flying at the speed of light
Thoughts we're spinning in my head
So many things were left unsaid
It's hard to let you go...

oh, I know what it takes to move on,

I know how it feels to lie,
All I wanna do
Is trade this life for something new
Holding on to what I haven't got

Sitting in an empty room

Trying to forget the past
This was never meant to last,
I wish it wasn't so...


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: