wow... spacy!

Domedagen är här, DUMDUMDUUUUM!!
i KNEW THIS DAY WOULD COME, AND NOW IT'S HERE!!
Oj det blev visst caps, orkar inte ändra...
Är för sjukligt trött just nu, tur att pappa köpte energidricka åt mig, annars skulle jag kollapsat för länge sen. ♣

Kom på vad jag ville göra inför projektarbetet, men tror inte man kan göra något sånt arbete hahaha!
Tänkte typ skriva om hur hjärnan påverkas om man är uppe för länge, tänkte även typ testa hur stor skillnaden blir om man har energidryck till hands när man ska hålla sig vaken och när man inte har det.
Dom gjorde det på en tv-serie jag kollade på när jag var yngre, That's So Raven (asbraaa) och har alltid velat göra ett arbete om det sen dess! ;D
Min hjärna märker jag fungerar iinte så bra just nu, skriver massa fel och det känns som att jag kan somna när som helst hehehe..
Nej men ville bara skriva detta, nu ska jag fortsätta plugga inför mitt domedagsprov DUMDUMDDDUUUUMMMM!!!

Btw rubriken... jag har hört det någonstans, men kommer inte ihåg vart!
Gillar det uttrycket iaf, säger det oftast när något otippat händer eller när jag är trött och blir yr, tyyyp som nu. 8D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: