dead hearts.


min älsklingslåt just nu ♥

Känner att jag varit väldigt social den här helgen.
Dock inte pluggat så mycket, fy skäms!
Blir att plugga två hela dagar nu, blandat med lite New Moon, Eclipse och Breaking dawn - part 1 mellan allt plugg.
Det plugget ska bestå av är alltså Naturvetenskap... på engelska. I couldn't be more happy!! *host*

-------
Känner nu även att loppet är kört, vet att det inte kommer bli som förut, så tänker inte ens försöka.
Den här "fasen" kommer inte gå över, men om den gör det så ska jag tvinga mig själv att inte låta det bli som förut.
Är trött på detta nu, liksom COME ON, snacka om att historien bara upprepar sig. Really annoying tbh.

Dead hearts. Det är så jag känner just nu. Dead hearts. (detta var en ledtråd)
Och jag är så trött på dig, er och allt för allt ni tror att ni är. O to the M to the G.

Gosh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: