F-A-L.

Älskar Gud oftast.
Han får mig att veta att jag inte är ensam här i världen,
det finns någon som man alltid kan vända sig till.
När jag har på mig mitt halsband så känner jag mig faktiskt mindre ensam.

Men

ibland förstår man verkligen inte vad Gud håller på med!
Eller vad Världen håller på med, med tanke på vad alla håller på med.
Kul att en vän igår blev av med mobil och en annan pengar och busskort.
Alltså håll er till era egna grejer istället jävla idioter?!?!???

trött på fucking mänskligheten.
over and out.


I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they’re right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.
Marilyn Monroe





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: