ger upp

Okej, jag har kommit på att jag inte pallar skriva om vad gör i skolan osv.
Så den här bloggen är nu för tin en blogg där jag skriver av mig själv!


Och ja, nu ger jag fan upp med hela jävla mänskligheten.
Pallar verkligen inte längre.
Man får bara höra en massa rykten av folk och man vet inte vilken version man ska lita på.
Så jag ger fan i att lita på folk längre, och håller mig undan för sånt här pallar jag inte längre.

Nu skiter jag i hela jävla mänskligheten, för så som alla håller på så går allt ändå åt helvete!
Liksom wtf, IT CAN'T BE THAT HARD OH MY GOD?!?!

Nej, nu struntar jag i detta och flyr till filmens värld, där allt i slutändan fixar sig, men som alla säger:
"Verkligheten är inte som på filmer"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: