ordnar upp sig

Känner att mitt liv börjar ordna upp sig någorlunda!
Min tillfälliga depression har gått över, och nu återstår hoppet om ett framtida bra liv.

Gör mitt bästa för att hänga med i skolan nu, när jag äntligen har ork.
Vill dock sluta jobbet då jag känner att jag behöver mycket tid för att plugga...
Men nej, detta ska jag inte låta hända då jag behöver pengarna för att kunna göra det jag vill kunna göra!

Idag så skulle jag och Amanda plugga NK... gick inte så bra, men vi pratade en massa och så vidare.
Vill bara säga att jag är så glad över att jag har dig som vän, du är helt underbar vännen!! ♥
Man kan verkligen prata om allt med dig, känns tryggt att ha en sådan vän i alla fall. :')


To do innan jag ska sova;

1. Skriva klart textkommunikationen. (or else i'm totally fuuuucked)
2. Plugga spanska. FAAN JAG HADE GLÖMT DET!! har fan glosförhör imorrn :((((
3. Duscha.. eeh fan då!

No sleep tonight, fan va jag hatar FB som gör att jag blir ofokuserad. :@@

(btw)



Postat av: amanda

du är bäst <3


2011-11-12 @ 10:28:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: