psykobitch

I fredags såg jag väl Kapten Röd.
Underbart bra, stod längst fram, träffa nya människor och fick ta i hans hand.
Oh, btw så fick jag se Kapten Röd och hans band när de anlände till Arenan, Kaptenen hade en mörkgrön vinterjacka, mhm. Ganska så sjukt coolt! :D
Detta bevisar alltså att man inte behöver någon att gå med till allt, vissa saker bör/kan man göra själv.
Det är väl det viktigaste jag har lärt mig det här året, att jag inte kan vänta på att någon ska följa med.

Sen är jag väl ganska förbannad om man säger så, men har kommit på att det inte är värt att lägga ner energi på.
Bara låta det rinna ut i sanden, för helt enkelt är folk idioter nu för tiden och jag känner att jag inte har tid att spendera på såna jag inte vill umgås med.
På tal om tid så såg jag filmen In Time igår med min underbara mamma! Sjukt bra film, ska lätt se den igen!
Känns skönt att jag kan prata med mamma om allt nu för tiden, hon är ju inte riktigt som pappa om man säger så...

Julen är även planerad, vi ska fira jul på juldagen då Nattie och mamma ska jobba på julafton.
Jag har också lagt mig tillgänglig, men bara till 14 då jag kan få skjuts av mamma hem då.
Blir ensam på julafton då, men julafton känns inte som någon speciell dag längre för mig,
så bara att sitta och chilla, kolla på film eller så! Liksom det är ju inte världens undergång precis, är väl ganska härdad nu för tiden ;)

Nu måste jag dra och jobba, 12 - 20 står på schemat, och jag har NK prov imorrn WIHOOOO...
som jag har glömt bort allt jag har pluggat in, good for me! (y)
Sen även spanska diskussion som vi ska kunna utantill... she's killing us maaaan!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: