"Depression is not a sign of weakness, it is just a sign that we have been strong for too long."

"För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen"

Bra låt, känner igen mig ganska mycket.
Sjuka drömmar man har haft i natt förresten...
Om en vän som kunde prata grekiska (haha kommer aldrig hända IRL), om en utflykt med klassen och några random människor (vi skulle såga ner träd.. wtf?) och ja, slutet bestod av blod och jag som blev vampyr??
Ja, men heelt normalt!!

Vet inte riktigt hur jag känner mig...
Inte glad iallafall, känner mig typ såhär:   :|

Ska jobba snart, wihoo.
Kommer begå självmord om Cindy är där, fyfan va jag hatar henne.
Hon är en bitch som tror att hon kan allt och som tror att hon är bäst.
OH MY GOD MÄNNISKA!!!!!!
Shit.

Den här veckan som kommer blir det massa möten osv.
Typ utvecklingssamtal och tandläkare. Kul.
Sen lite andra möten, får se hur det kommer gå...

Tur att jag har Herr Broccoli by my side iallafall.. Skulle inte klarat mig utan honom. ♥



Gillar att det känns som att mina påsar under ögonen växer för varje dag som går.
Well, nu blir det att lyssna lite till på Kent och sedan göra sig i ordning.
17 - 21 står på schemat idag, kuul.. Känner på mig att det blir golvet för min del.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: