dag 10.

Vaknade vid 11, låg och försökte sova mer vilket inte gick..
Hade nästan inte alls ont idag! Bara när jag hade för mycket mat i munnen och försökte svälja...
Åkte till stan, var hungrig, åt på BK och gjorde helgens fjärde misstag: Åt ketchup. FML.

Sammanfattning alltså: När man har opererat bort halsmandlarna ska man INTE äta vassa grejer.
Inte äta kryddig sås, kanel, sylt, ketchup/senap ELLER banan!! Jag åt banan dagen efter operationen och... det gör jag inte om. Punkt!
Jag känner att jag bara vill bli klar med den här skiten nu så jag kan äta och dricka normalt!
Liksom kunna hälla i sig vatten utan problem för att man är törstig, det kan jag inte göra längre...

Det blir nog bättre snart hoppas jag! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: