dag 1, morgon.

Natten var väl sådär... Vet inte riktigt hur mycket jag har sovit, men inte är det mycket iaf!
Fick plinga på klockan vid 5 på morgonen så jag kunde få smärtlindring.. Fick reda på att den hjälper efter en timme!!
Inte undra på att jag fortfarande hade ont typ en kvart senare... xD

Men somna till slut och vaknade vid 8 av att vi skulle äta frukost.
Trodde aldrig det skulle vara så svårt att äta en ostmacka!
Kan ju typ inte svälja, det åker bara ner av sig själv typ, sjukt konstigt! oO

Nu har jag ont och halsen är sjukt svullen. kill me naaow.
Snart blir jag utskriven iaf, så blir att komma hem snart wihoo!
Sen blir det att chilla resten av mitt liv typ... eller nej, måste skriva textkommunikationen, NOOOO!!

nu orkar jag inte skriva nå mer.. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: