dag 2.

Vaknade ganska tidigt, fick ta mina tabletter (2 alvedon, 1 diklofinax eller vad det nu heter...) och började kolla på HIMYM haha!
Sen gjorde jag mig i ordning, och fick skjuts till pappa för att sedan gå till Kupolen med amanda! (:
Det var riiiktigt jobbigt, vi gjorde typ ingenting, men det var enormt jobbigt ändå. :(
Så när jag väl kom hem till pappa igen så var jag sluut och fick ringa mamma som fick hämta mig.

När jag väl kom hem så fortsatte jag med HIMYM OCH JAG ÄR ÄNTLIGEN IFATT BITCHEEES!!
Wiho, nu kan jag äntligen diskutera om massa grejer eller nåt... ehe..
Sen såg jag även The Simpsons sista avsnitt på säson 22 och första på säsong 23,
sen filmerna I taket lyser stjärnorna, Rabbit Hole och My sister's keeper (som jag tydligen redan har sett oO)
Finns inte så mycket att göra nu för tiden liksom...

Dagens mat blev potatismos med fiskbullar i hummersås, MUUUMS!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: