dag 3.

Dagen började väl vid 7 av att mamma väckte mig för jag typ pratade i sömnen?? Weeeirdo..
Sen somna jag om och vakna vid 9 av att Evert kom krypandes upp vid mitt ansikte haha!
Sen somna jag om till 10 och väcktes av att mamma skulle tvinga i mig mediciner. Efter det gav jag upp med att somna om haha!

Hela dagen har jag varit hemma typ, förutom den lilla promenaden jag tog med Evert.
Så hela dagen har jag tagit hand om den onda lilla Evert!!
Som gillar att bita i allas kläder och händer och ben och allting! :(
Inte okej att ta hand om en hundvalp när man nyss gjort operation. -.-

Har haft måttligt ont i halsen hela dagen, men nu på slutet när jag skulle säga hejdå till Crille så började jag skratta lite, och jaaa jag får ångra mig för det nu!
Nu har jag fan haft jätteont i två timmar typ, det går upp mot öronen också... :(
Försöker dra ut på att ta mina tabletter så mycket jag kan, men nu är det bara en timme kvar och jag orkar inte väntaa!
Time to get druged!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: