dag 4.

Jag skrev igår om att jag hade ont.
Det onda försvann inte heller, utan det var kvar hela natten och jag vaknade vid 5.37 av att jag hade så jävla ont!
Sedan somnade jag om och vaknade 6.37, precis en timme senare, och hade fortfarande ont!
Men lyckades somna om igen, och vaknade typ vid 11 av att jag hostade en massa och kom på att jag måste dricka vatten.

Gårkvällen var lite sjuk, eftersom att jag åt en piggelin och kände att det höll på att komma ut ur näsan!
Men jag lyckades få ner den... trodde jag. För senare så kom det ut något ur näsan och jag kom på att det måste vara smält piggelin HAHAHAHA!!
So far har jag fått ut vatten, pärondryck och piggelin ur näsan.. awesome!
Halva dagen har alltså gått åt att jag har haft så jäävla ont.. tur att jag inte gick till skolan då!
Och jag är en hemsk människa, är fortfarande inte klar med Kiruna grejen till TEXK.. men försöker bli klar nu!

Btw, mamma mutade mig med att om jag hjälper henne ta hand om Evert så åker vi på julkryssning i år...
Will it work? I don't think so, vad är det för jävla muteri, åka på julkryssning? XD
Well well well...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: