dag 5.

Det känns ganska sjukt att skriva upp dagarna, för det känns verkligen inte som att jag har gått runt med smärta i halsen i 5 dagar!

Menmen, igår så tvingade jag i mig fläskfilé med pommes frites, fick skära i små minimala bitar och sen tugga ihjäl det, men fick ändå oftast dricka något efteråt.
Hade så ont efteråt, för jag har kommit på att jag får ont i käkarna när jag tuggar..
Så lade mig i sängen direkt efter och försökte sova, vilket gick sådär...
Vaknade upp vid 6 på morgonen av att jag hostade och hade ont, verkar som att jag alltid kommer vakna så nu haha!
Försökte svälja vatten men det gjorde så jäävla ont, men tvingade mig själv till det.
Sen somnade jag om till 8 typ, och då tog jag mina tabletter för jag hade ont så det gick upp i öronen och allt.
Somnade sedan om igen och vaknade vid 12 av att jag inte hade ont, wiho!
Då passade jag på att äta medan jag kunde, och det var såå gott att kunna äta utan att få så himla ont! :')

Vi får se vad som händer idag, men jag ska iväg till Apoteket iallafall och köpa mer alvedon, för de är snart slut..
Ska försöka gå till skolan på torsdag och fredag hade jag tänkt mig, om allt är bättre då d.v.s...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: