dag 6.

Dagen började med att jag sov till typ halv 2..
Skööönt typ, slippa behöva tänka på smärtan så stor del av dagen iaf! :)
Tog en dusch efter ett tag, det var obeskrivligt välbehövligt, och jag har fått tilbaka mina älskade lockar i håret, hihi! ♥
Känns då riktigt skönt att äntligen ha accepterat mitt hår, då slipper jag gå runt och ha ångest över att jag inte har plattat hår liksom! ;)

Jag gjorde ett till försök att äta något barnmats relaterat.. Det blev barnyoghurt som hade banan/jordgubb i sig, men jag kan absolut INTE äta banan nu (tredje gången jag provar...), för då svider det som inåt helvetee under tungan och i hela halsen... fml!!
Så till frukost (som blev vid typ 16) blev det en macka med skagenröra på.
Det tog en halvtimme att få i sig den, WIHOOO!! Oh my god what I love my life right now...

Fick skjuts iallafall till Kupolen, där jag köpte en kladdkaka (tröstätning foshoo') och alvedon, då mina tog slut! D:
Sedan blev jag skjutsad till stan där jag hämtade ut min första kemtvätt, vilket var min jacka som jag lämnade in förra måndagen... En och en halv vecka var väl fast delivery? ;)
Vuxenpoäng to me MAHAHA!! Den är så ren nuu :')

Imorgon blir det nog att dra till skolan, även fast mamma inte tyckte det var någon bra idé..
Men jag har bara två eller tre lektioner imorgon, så får göra ett försök!
Det enda är väl att jag kommer ha %&/( ont när jag vaknar och att jag typ inte kan prata än...
Det har gått en vecka imorrn och jag kan fortfarande inte prata normalt! :(

Nu till något som absolut inte har med min operation att göra;
JAG VILL UT OCH RESAAAA!! Vet inte hur det gick till, men allt jag läser nu är om folk som reser i USA osv...
Jag vill ocksååååe :( Sen vill jag ha macarons, dom verkar asgoda! (och ja, även det är överallt...)
Det ska jag köpa när jag kan äta normalt igen!! :'D

More update tomorrow readers! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: