dag 8.

Hade lite ont.. Kunde prata lite svagt iallafall, så drog iväg till skolan!
Kom lite sent, men läraren yrade runt så var ändå inte sen haha!
Skulle såklart ha muntligt test på spanskan, som var min enda riktiga lektion idag.
Men det gick bra, även fast jag typ inte kunde prata så bra osv. Fick nästan VG!! Helt sjukt...

Powerwalkade hem (typ då) även fast man egentligen inte ska anstränga sig..
Det enda jag har märkt som händer när man överanstränger sig efter operationen (alltså en vecka senare) är att man får mer eller mindre ont i halsen. Så springer man så gör det jävligt ont efteråt alltså!
Packade iaf ihop allt så fort jag kunde och skynda mig till bussen.
Skynda mig till Thai & Sushi och plockade ihop en matlåda, OCH OMG VA GOTT DET VAAAAR!!
Även fast jag inte kunde äta som vanligt, det var väldigt drygt...
Nu får man ta småsmå bitar, tugga ihjäl dom och svälja på "rätt" sätt för att det inte ska göra ont, stööört.

Satt och åt på tåget, chillade lite, sen var jag framme i Lindesberg, där jag var för att träffa min vän Madde!
Vi åkte hem till henne, åt lite, sen åkte vi för att handla med hennes föräldrar åt två pensionärer.
Sen skulle vi fika, och det var det värsta jag varit med om tror jag...
Jag ville ha vatten men damen tracka på mig päroncider och jag tänkte "Det kan väl inte vara så farligt!"
JAG HADE SÅÅ FEL!! DRICK ALDRIG PÄRONCIDER NÄR NI HAR OPERERAT BORT HALSMANDLARNA, DET BRÄNNER SOM SATAAAAAN!! Trodde min hals skulle bubbla mig till döds DD:
Sedan åkte vi hem till Madde iaf och det var nästan 1 ½ år sedan vi sågs, men det kändes nästan som att det var igår!
Det är så man vet att det är en äkta vän har jag hört, och det är så sant... ♥ :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: