dag 7.

Nu är det precis en vecka sedan operationen.
För exakt en vecka sen var jag i Falu lasarett och mådde heeemskt...
Mår bättre nu, känns bra att man ser ljuset i tunneln!

Första dagen tillbaka i skolan idag, lite skönt faktiskt.
Fick ett varmt välkomnande av klassen, det var riktigt fint! :')
Hade bara två lektioner dock, tror inte jag skulle orkat med en hel dag..
Började alltså 8.20 och slutade 10.20, bara två timmar alltså!
Men sååklart så är jag kvar i skolan till 13... wtf?

När jag kom hem så åt jag lite kladdkaka (tröstätning hehehe) och sen kolla jag på tv tills jag somnande.
När jag vaknade igen så hade jag såklart asont, typiskt min tur!
Men nu känns det lite bättre iallafall, hoppas jag kan äta ikväll, för det kunde jag inte igår kväll.. :(

Är just nu med Crille, som gillar att sjunga Veronica Maggio låtar!
Riktigt fint låter det också, keep up the good work! :')


OCH JAG VILL OCKSÅ GÅ PÅ HAGAFEEEEST
, WÄÄ... Inte min vecka det här alltså, deprimerande!!
Får göra upp det med en spontanresa till Stockholm?
Hm, why not liksom... ;)


en lite mer rolig bild...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: