dag 9.

Vi vaknade 10.30, åt frukost vid 11 typ och ja det gick inte så snabbt för mig!
Hade sådär ont, inte lika ont som dagen innan, så det var ju positivt!
Vi åkte in till Örebro och spenderade eftermiddagen där.
Vi gick runt lite i stan innan vi slutligen hamnade på Jensens.
Jag och Madde köpte varsin Lunch Kycklingfilé, då ingick sås och skivade potatisbitar.
Då gjorde jag misstag nummer två den här helgen... Jag åt den kryddiga såsen!!
Det kändes som en kniv i halsen, så ont gjorde det. Och jag gjorde det om och om igen... Såsen var ju så god!!!

Åkte hem till Nattie iaf, vi gick och handlade mat. Vi gjorde hummer/räksoppa (jättegod!!) och pannkakor.
Där kom helgens tredje misstag; JAG ÅT SYLT!! Jappp, kniv i halsen igen, gud va skönt.
Men den smärtan orkade jag inte med igen så jag fick lov att bara sockra mina pannkakor...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: