dör.



lyssnar på den här låten (^) och dör lite av smärta.
Älskar att det ska göra som ondast på kvällen och morgonen!
Nu har jag ont i halsen, käkarna, tungan, nacken och öronen.

Halsen: För jag tog ju bort mina halsmandlar
Käkarna: För halsen är inte läkt än och det gör ont när jag tuggar.
Tungan: Tungan är bara fucked up, vet inte varför den fortfarande gör ont!!
Nacken: Om jag har nacken rak så dras det i halsen och gör ont. Sen kan det vara för att jag har sovit med huvudet högt i natt...
Öronen: För Gud ansåg att det skulle vara kul att när man har ont i halsen, så ska det gå ut i öronen också!! Lovely...

Kan inte detta gå över snaaart?!
Sen fullkomligt ÄLSKAR jag att alla peppar inför Hagafesten på torsdag och jag kommer inte kunna gå!
Wä, annars är det ju ingen som brukar gå på hagafesterna.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: