drug addict.

Man känner ju sig liiite som en drug addict när man räknar ner tiden tills man får ta nästa tablett..
För de som undrar så tar jag 2 st Alvedon 500mg var fjärde timme ungefär och sen var åttonde timme 1 Diklofenak.
Så var åttonde timme tar jag alla tre samtidigt, och en timme senare more or less så har jag inte ont i halsen alls typ!
Men ja, detta är ju helt olika, till exempel igår så värkte inte jävlarna förrän 2 timmar senare ungefär...

Nu har jag alltså tagit alla tre samtidigt, så jag ska nog kunna äta lite fläskfilé (om jag har tur) utan probelm, förutom att jag måste ha massor av vätska bredvid mig... lovely!



Kan jag tillägga att min mamma sa igår "Allt du tänker på är mat?!" till mig, när jag stod vid skafferiet och kollade in?
Eh, ja mamma, lite svårt att INTE prata om mat när man kollar in i ett skafferi?!
Jag behöver nog inte tillägga att allt jag tänker på är mat, då jag nu inte kan äta allt.
Idag har jag t.ex. ätit ytterst lite potatismos med fiskbullar, lite chokladpudding, lite kräm och mjölk och EN MACKA!!
Mackan var ett helvete att få i sig förresten, även fast jag tugga ihjäl den.. </3

Hoppas jag kommer kunna sova i natt, utan nå större smärta...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: