går under helt seriöst.

jag måste nog läggas in på akutpsyk eller något, för jag går under av för mycket känslor.
och för att människor är helt jävla dumma i huvudet.
och jag är ensammast i världen känns det som, och ingen märker det.
OCH JAG ORKAR VERKLIGEN INTE GRÅTA MER.
och alkohol är skit och fyfan va världen är emot mig.

inte sovit bra på två veckor nu, har jobbat för mycket kvällar så jag har inte kunnat plugga.
och ja, du är fucking dum i huvudet, jävla idiot.
och treorna berättade om deras resa till usa, och en av de hade om typ religion eller något.
hon hade intervjuat två amerikanska tjejer, varav en av dom säger att vi är satta på jorden av någon anledning, och inte för att ha kul.

detta får mig att undra vafan jag gör här på jorden?
jag verkar ju inte göra någon nytta, snarare vara en pain in the ass, som det verkar nu.

jag klarar inte av att låtsas som att allt är okej, nu är jag fan som jag är.
idag grät jag lite under matteprovet för jag inte orkade med människor.
hur normalt är det på en skala 1 - 10?
inte normalt alls....
måste börja gå till kurator igen, kuuul att jag är ett sådant psykfall.
men min ångest har bara blivit större nu, så detta psykfall måste börja verbalisera sin ångest.
japp, ni läste rätt, verbalisera sin ångest. funfunfun...

och är det så svårt att bjuda med folk till saker eller?! fuck this.
over and out.






Postat av: bambambam

ugh, jag förstår dig, ångest är så jävla sämst, och jag känner mig också ensammast på jorden, alla har försvunnit ifrån mig, för att jag har varit en idiot förut och nu när alla har vänt sig bort från mig, det är då, jag har insett vilken idiot jag har varit, nu är jag stark nog att förändra mig själv, men ångesten tar över mig ibland, finns här om du vill prata även fast saker och ting har gått som det har gått..


2011-10-28 @ 12:13:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: