my tears are becoming a sea.

Just nu orkar jag inte göra någonting...
Vill bara ligga ner, lyssna på musik, stirra ut i tomma intet och helst inte tänka.
Men det kan jag inte göra, för jag måste plugga lite nu.
Och lyssna på musik gjorde jag natten till måndagen, hela natten blev det.
Var ju vaken i 37 timmar till slut, överlevde gårdagen med 4½ koppar kaffe, jag som inte dricker kaffe annars..

Åååh nej jag orkar verkligen inte, vill bara somna och inte vakna, för livet känns helt meningslöst.
Varför ska man leva egentligen?
MENINGSLÖST I TELL YOU, MENINGSLÖST!!!!


Kul att träffa David vid Vägvalet i Mockfjärd idag och han säger att han är No/Ma lärare på Mockfjärdsskolan...
Jag blev väl lite blown away av det, för inte trodde jag att David skulle bli lärare.
Årets skämt? undrade jag lite för mig själv...
Ost-David.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: