nervös tjej.

Halsmandeloperation snart.
Okej, om några timmar ligger jag på operationsbordet och blir bränd i halsen, awesooome!
Nej men jag är lite nervös, även fast detta blir min fjärde operation.
Har tidigare opererat in rör i båda mina öron, två gånger. Sista gången blev det bara rör i ett öra och samtidigt tog dom bort min körtel bakom näsan så jag äntligen kunde andas!!
Denna operation blir dock den "största" men de som opererar säger bara att det är en liiiten operation. My ass it is!
Det jag är mest rädd över att jag kommer ha ont efteråt och att jag kanske börjar blöda i halsen... Wä!

Sen har jag en sån jävla enorm seperationsångest, för jag kanske blir tvungen att klippa av mig mina Peace&Love band!!
Fyfaaan jag hoppas verkligen att jag inte behöver göra det, känns verkligen som att jag inte vet hur jag ska kunna leva utan dom. :'( :'(
Ingen av er förstår nog den känslan, den är svår att förstå om man inte ska (kanske) uppleva den själv!


Detta blir nog mitt sista inlägg med mina halsmandlar, feels kinda sad..
Nu ska jag dock städa klart mitt rum och sen packa! Sedan får vi se om jag skriver klart min nyhetsartikel nu eller om det blir imorgon bitti... På morgonen ska jag iaf duscha och ta bort mitt fina glittriga nagellack.. </3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: