summering.

Summering av halsmandeloperationen då!

Känns skönt att ha gjort det nu, jag kan andas bättre och slipper känna halsmandlarna.
Man måste dock hela tiden tänka att smärtan bara är tillfällig, för annars kommer det inte gå så bra!
Och ja, smärtan går över, även fast jag fortfarande (3 veckor efter operationen) har svårt att gäspa för det gör så jävlaaa ont i halsen!

Saker man bör undvika att äta är alltså följande:
1. Banan
2. Stark sås
3. Sylt
4. Ketchup/senap
5. Kanel
Detta vet jag av egen erfarenhet...

Jag började kunna prata normalt nästan 2 veckor efter operationen, man får en jättekonstig röst när man är nyopererad haha! Tycker jag låter relativt som förut nu iaf. :)

Jag hade ont i fler dagar är 10 dagar, men skrev bara till dag 10 då jag inte tror att någon skulle orka läsa nå mer...

Så ni som funderar på att göra det; do it! Det gör ont under läkningsprocessen, men det går över, tänk på fördelarna istället!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: