two years...

Efter den här dagen två år sedan bestod mitt liv av att sörja,
lyssna på musik och hata världen.

Efter den här dagen två år sedan blev allt åt helvete.
Några månader senare blev det ännu värre.
Sen flyttade jag tillbaka till Borlänge.

Älskade mormor.
Du anar inte hur mycket jag saknar dig.
Önskade att jag hade uppskattat tiden vi hade tillsammans mer...
Tack för all tid vi hade tillsammans,
och alla minnen som jag alltid kommer bära med mig.
lovelovelovelovelovelovelove ♥


How you gonna run at the speed of sound?
How you gonna breathe if you're underground?
How many times will you try?
How you gonna walk at the rainbow's edge?
Ooh ooh wonderchild
Everything comes to an end
...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: