amanda, i'm always right!

Hahaha, garvar alltid när jag kommer på vårat samtalsämne idag ;)
Till killen som inte läser min blogg; SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGG!!! Herrejävlar, det hände typ på en natt.

Vad hände med dagen då? Den försvann ju!
Hahaha däckade i sängen i natt, medan jag kollade på filmklipp från GGS... Jävlar va trött jag var alltså!
Men nu ska jag väl ut med hunden, sedan äta, göra lite läxa och sen chilla vid tvn, eller kolla på film genom datorn.
Låter som en chillig söndag, ohyeah!
Juste, var med Amanda och lite med Veronica idag. Jag letade efter mobil, men vet absolut inte vilken jag ska köpa...
Så jag har efterlyst information på Facebook, får hoppas att någon trevlig själ svarar...


Saknar min älskade syster, som är för vuxen nu alltså! Blir snart 23 år... ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: