before i fall



Den här tjejen är typ 15 år... vem i helvete kan sjunga såhär bra i den åldern?!?!?!
låten btw, låten ♥

Läser förresten en så bra bok att jag inte vet vad jag ska göra.
På engelska. Den är nästan 500 sidor lång.
Såg den och tänkte "faaan jag kommer aldrig bli klar, den verkar jättedålig..."
MEN ACK VA FEL JAG HADE!!
Fast jag får panik av den också. Råpanik. Över att dö. Vill då inte dö som dom i boken gör...
Boken heter Before I Fall.

(om ni kan och vill, SÅ LÄS DEN FOR CHRIST SAKE!!!)


Sen idag ska jag jobba mitt första pass i shop express! :D
Haha skulle inte jobba en enda gång den här veckan och nu ska jag jobba två dagar i rad!
Efter det så ska jag dra till Kupolen som typ alla andra, för dom har öppet till 22 OMGGG, första gången jag går på ett sånt isf...
Sen på fredag äre orientering och sen får vi se vad som händer i helgen! :D
Sista helgen med mina halsmandlar... DAMDAMDAAAAAM!!

Oh juste, kanske inte har sagt det? Jo jag ska operera bort mina halsmandlar nästa vecka, jag har fått en tid nu!
Eller ja, snarare bränna bort dom för det är ju så dom gör det.
Nervöööööös.

Nej nu ska jag soooova, upp imorrn tidigt och gå till vårdcentralen för att ta massa prover, kuul!

(det är så logiskt alla fattar utom.. ni)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: