hagafest fo sho'

Okej, jag skulle ju egentligen inte gå på hagafesten bestämde jag mig för igår.
Idag vid matkön fråga Beatrice om jag skulle gå på hagafesten och jag sa nej.
Berättade läget och hon sa att jag och amandis kunde komma hem till henne om vi ville.
Jag fick beslutsångest men valde att fullfölja min biljetts önskan, medan Amanda skulle sälja sin.
När jag då gjorde min köpare besviken och arg så kände jag mig som när vi skulle köpa cosmos...
Innan vi hittade honom så hade vi träffat många hundar, och en av dessa skulle vi köpa!
Vi var där och allt men sen så började tonårsdottern gråta och sa att dom inte kunde sälja hunden,
så jaa jag och min syster började gråta och blev jätteledsna. :(

Meen men, nu ska jag göra mig klar för att åka!
Känns skönt att ha fixat så en tjej kunde gå på hagafesten, efter att ha annonserat över hela facebook att hon vill ha biljett haha... Som tur är så frågade Hampus om jag ville ha en, men jag har ju redan en och kom på att hon inte hade det! :D
Dagens goda gärning done! (y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: